Thursday, April 14, 2011

sebak sebentar~

hurmm dgr lagu raise me up kat fb.. n siap de video g.. dlm video tuh.. seorng atlet fevret yg d jngka akan menang  dlm acara lumba lari..namun d pertengahan jalan die hamstring..cian die ouh.. die berhenti dan menangis namun dgn kekuatan mental yg ade.. die bgn n terus kan jugak even sakit n terhencut hencut.. dtg ayah nya dari belakang lalu memeluk anaknya..dan menyuruh berhenti.. namun anak nya nekad utk teruskan.. dan ayahnya terus memimpin dan bersama sama anak nya ke garisan penamat.. hebat nya kasih syg antara anak dan ayah.. huhu..tersentuh gak hati ni tgk bnde tuh..hampir menitik gak air mata nie.. heee~


teringat ouh almarhum ayah ku dulu.. bg mereka yg masih ada ayah.. hargai larh mereka selagi masih ada..
jika mereka x bercakap or luahkan mereka x syg kite.. x bermaksud mereka x syg kite..huhu.. even cmne garang pon seorang ayah tuh.. memang die syg kite sgt2 ouh.. hurmm..
Al-Fatihah buat Almarhum Roslan Bin Haji Yaakob yg sentiasa segar dlm ingatan aku..akan ku jaga keluarga kite seperti mana abah menjaga kami dulu dulu...
 :")

2 comments:

  1. faiz,aku nak tgk video tu..bg link leh x?

    ReplyDelete
  2. aku tgk kat fb tuh.. mane ingat link ouh..

    ReplyDelete