Tuesday, April 12, 2011

macam macam~

tesis tesis tesis..sempat g aku mencelah waktu utk update bnde nie..xpe la..aku nak cte ni.. semakin hampir ngn waktu utk menghantar nya.. tp ktorng x siap g.. hee~ byase larh student kan.. lagi lagi lelaki.. huhu.. tp tuh la.. patut nya betul kan yg byase n byase yg betul..huhu.aku ckp ni cm korng phm jer..haha.lantak larh..hehe. da byase last minute.. tukar mind set tuh  prepare awal then amal kan..huhu..tapi isi ktorng ok da.. juz format je la x siap g.. tp xpe la.. x perlu pon nak tension tension benda ni.. ari ahad 17.4 tetap akan tiba gak then ktorng kena anta gak.. heee~ x lari di kejar tarikh tuh.. yg penting tekun dan tingkat kan usaha jer..  cam kata kata peransang plak.. ahakz =P


kalau juz lukis cmni kan senang wat tesis..hehe

then ritu kitorg de wat bbq.. de sorng mamat ni da la pasan.. kitorg x mention die.. ttbe die perasan.. da la perasan.. touching lebih plak.. mcm bdk bdk.. lantak ko larh.. xkan nye aku nak merayu lbih nak mintak maaf.. xde keje aku nak merayu rayu.. org lain elok jer.. pelik gle.. nak perhatian kot..biar larh.. setakat nak mengusik.. xkan touching lebih kot.. memang mamat tuh de masalah..haish..lanatak larh die ngn edop die..huhu.. perh telepas geram suda.. heee~ xpe la.. smpai cini je kot.. kwn aku pon da pggl tuh nak wat tesis.. daaa~ wassalam.. =)

2 comments:

  1. gud luck in dlm bt tesis tu,,insyallah msti smpat SIap pnye...:-)

    ReplyDelete