Sunday, March 27, 2011

perubahan~

arini.. sana sini ada gempa bumi.. semua tuh adalah tanda kekuasaan Allah Yang Maha Esa.. kita sebagai hamba Nya.. xkan nak terus bergelumang ngn dosa yg di ciptakan oleh diri kita sendiri.. aku arap akan berubah dengan lebih baik..aku x nak edop aku sia sia.. ckop la slah yang penah aku wat.. hurmm.. aku menyesal sgt ouh.. Alhamdulillah aku d kurniakan kawan kawan yg sentyase ingatkan aku tentang akhirat.. yg sentyase menegur salah aku..yg sentyase mengajak aku wat bnde baik.. dan setiap yang berlaku itu ada hikmahnya.. aku memang betul betul ingin berubah kepada sesuatu yang lebih baik.. walaupun aku tau aku bukan siapa-siapa.. tp aku arap sgt mendapat keredhaan dari Nya.. 


aku berarap sgt2 nak berubah kpd yg lbih baik..

aku arap esok akan mengubah segalanya..n aku arap jalan yang aku pilh d redhai oleh Allah.. semoga aku bertambah keimanan dan ketakwaan kpd Mu Ya Allah.. 

2 comments: